|

وكان معاه سكينة كبييييييييييييييييييييييييييييييرة

اكيد اكيد مش معايا سكينة ولا حاجه

والصورة دى كمان بعد ما شالوا الجثة...

كنت هجيبها بالجثة بس عارف فيه من اللى بيقروا هنا لو شافوا فار بيحلموا بكوابيس

هع هع هع

ما علينا

انا اعرف الناس اللى هنا من زمان

بقالى بتاع سنتين تلاته عندى عدم احساس بالوقت والتواريخ عامة

السنين وقفت عندى عند 2006

محدش يسال ليه ...بس وقتها حصلت حاجه غيرت حياتى

بغض النظر التغيير ده حلو ولا وحش

او الحاجه هى ايه

ام هند يعنى

فى الاول قلت هتبقى معرفة نت زيها زى اى حد تانى

ومش فارقة بقى وعادى وانا من النوع اللامبالى ...

وناس كتير بتاخد عنى الانطباع ده

وده شىء فى حد ذاته حلو ^_^

ام هند تانى

لقيت الوضع مبقاش كده

بقينا مع بعض فى الحلوة والمرة

اينعم مواطن او اتنين فى المر بقالهم فترة وانا عن نفسى مش عارف اخرجهم من اللى هما فيه

بس ياريت يحسوا اننا بنحبهم وانا عن نفسى منقدرش نستغنى عنهم

بس معرفة الناس كنوز...ومش سهل ان حد يعرف حد لسه بيخاف عالتانى او بيقدر الاصحاب زيهم

بس كلمة اخيرة لشخص ما

صاحبك هوا اللى هيستحملك...

حبيبك او حبيبتك مش هتستحملك زى اهلك واصحابك

وان كان الاصحاب بيستحملوا بعض اكتر من الاهل

يلا مو علينا

ونراكم فى سكينة اخرى

كان معكم

سفاح كرموز

^_^

Posted by safa7_karmooz on 8/10/2009 09:59:00 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0.
اوعى ماتسيبش رد

6 تعليقات for "وكان معاه سكينة كبييييييييييييييييييييييييييييييرة"

  1. متقولش كده يابتنجان :grr:

    ..............

    لما كنت فى شمساوى كنت بخش دايما فى الاول بس منتدى ألسن مكنتش بخش اى حاجة تانية

    وجيت فى مرة لقيت موضوع احساسك ايه

    قريته وقريت مشاركاتك .. معرفش

    بس لقيت نفسى كل مرة اخش المنتدى لازم افتح تاب جمب السن لاحساسك ايه .. مش عشان حاجة غير انى اقرى فضفضتك .. وانا ساعتها اصلا مكنتش اعرفك ولا انت تعرفنى يعنى

    معرفش بس كتابتك بتشدنى اوى ...

    فى كل الاموااد.. بتحب او مخنوق او مهيس

    كلامك وتعليقاتك ساعات كتير بتعبر عن اللى جوايا .. فبحب اقراها يمكن .. ممكن تكون ببساطة بتعجبنى وبس

    اللى خلانى اصلا اعمل مدونة هو مدونتك

    لما حطيت اللينك بتاعها اليوم الثقافى الالمانى البتنجانى وقريتها .. عجبتنى جدا ورحت عملت المدونة

    عايزة اقولك ان اليوم اللى كلمتنى فيه سيلف ميننج فى التليفون وقالتلى انا نهى تبع مشمش .. كنت مبسوطة اوى

    انك تهتم وتبلغها عشان تكلمنى ... من المواقف اللى مبنسهاش ابدا

    صحيح انت مجنون بعقد رسمى ومودى ومتقلب بالهبل . .بس صاحب صاحبه اوى وطيب وعبيط بغباااااااء ... هههههههههههههه

    لما بكلمك فى الموبايل بحس انى بكلم اخويا فعلا .. ببقى واخدة راحتى اوى فى الكلام

    ومش هقولك اخويا الكبير او الصغير .. بحس ان احنا فى سن بعض .. فاهمنى وبتقول حاجات كتير ببقى نفسى اقولها .. لما بحكيلك حاجة مضيقانى بتسمع اوى ومش بتنتقد


    ............

    قال محدش بيحبنى قال <_<

  2. كنت مبسوطة من كل كلمة فى البوست

    لحد ما اعترض على الجزء بتاع

    حبيبك او حبيبتك مش هتستحملك زى اهلك واصحابك

    بصراحة لو حد بيحب بجد اكيد هيستحمل حبيبه فى كل

    الاحوال...مش معقول ممكن يسيبه كده او يتفرج عليه

    من بعيد

Leave a reply

Blog Archive

amrfekryforum