|

حكايتي

بما ان الكل تقريبا مكسوف يكتب حاجة هبدأ انا
بسم الله ...
في البداية واللي يمكن كتير ميعرفهوش او محدش تقريبا :D
اني اعرف استاذ عمرو طشاش من شمساوي او حكاوي الزعفرانة
ودخلت علي لينك مدونته من موضوع مش فاكرة هو ايه تحديداً
المهم شوفت بوست ليه كان حاطط لينك المنتدي القديم
دخلت لان من عادتي ايدي بتاكلني علي اي لينك اشوفه
وسجلت زي ما بسجل في اي منتدي عادي
بس لما بدأت ابص علي مواضيع المنتدي
وعلي الناس اللي مسجلة فيه لاحظت ان كلهم اصحاب
وفي جو طاقق مهييس فيه ود والفة هي حاجات حلوة متجمعة مع بعضها
صراحة كان عاجبني الجو اللي ما بينهم
يمكن الوقت دا كنت محتاجة استمتع بإني اشوفهم وهما علاقتهم كويسة مع بعض
اللهم لا حسد طبعا :D
منكرش اني كتير حسيت اني ياما تطفلت عليهم وحاولت كتير مدخلش وامنع نفسي
بس الجو اللي كنت بشوفه كان هو اللي بيشدني دايما
ياما ضحكت وانا بينهم وفكيت من همومي
وبرضو لما استاذ عمرو عمل المنتدي الجديد سجلت وشاركت فيه
يعني زي ما تقولوا وراكو وراكو :lol:
واستاذ عمرو خلاني اسطورة عشان كفاحي في المنتدي معرفش حد منهم :D
حقيقي انا سعيدة اني عرفت ناس زيكم
ولو حتي اني محاولتش اقرب من حد منكم واعرفه اكتر
بس بجد حساكم اخوات :)))
ربنا يحميكم ويوفقكم للخير دايما
كان معاكم اسد المنتدي الصامد

Posted by lost * steps on 7/18/2009 12:23:00 PM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0.
اوعى ماتسيبش رد

11 تعليقات for "حكايتي"

  1. اسد المنتدي الصامد :D
    مين اللى طلع عليكى اللقب ده؟ :D

    استاذ عمرو :nesto:

  2. مش فاكرة مين طلعه بس حد قاله عليا في المنتدي :huh:

    يا استاذ عمرو :P

  3. ضحكت ضحك منقطع النظير..هههههههههههههههه

    بجد احييكى يا ..اسد ^_^

  4. انا <_<

    قصدى حضرتى استاذ عمرو هو اللى طلعه عليكى <_<

  5. عمو السفاح

    علام الضحك يا فتي :grrr:

    <<<<<

    باشمهندس عمرو بلاش استاذ

    اللي قالها تقريبا استاذ :D

    هاشم او هيشو كما يقال

  6. الله عليكى يا نورا :D

    لأ اسد بجد يعنى

  7. مع اننا فعلا مش قريبين اوى من بعض

    ومع انى مش بلتزم بالتعليق على ردودك... بس ايدى بتاكلنى لما بشوفك تبقى اخر رد فى اى موضوع .. لازم اخش اقراه حتى لو مش هرد
    دماغك عجبانى اوى .. بس بحس انك بتحبى تخدى جمب.. كذا مرة احاول اشد كلام معاكى .. بحس انك مكتفية بالحدود ديه

    من قبل ماعمرو مايعمل المنتدى .. كنت بلاحظ انه بيعزك وضايفك فى الفيس وبيرد عليكى وكذا مرة يكتب حاجة عنك فى شمساوى كده

    فقلت اكيد انتى دماغ
    ^_^

    زى الباقى :ahbal:

    مشمش .. اوتوس..أليس.. عمرو ذات نفسه

    كلهم عاقلين جداااا :riri:

  8. ريري :wub:

    بس كدااا

  9. كان هاشم هو اللي قال عليكي اسد المنتدي الصامد بالمناسبة ^_^

Leave a reply

Blog Archive

amrfekryforum