|

صلاة النبى أحسن

لسة فى مرحلة لم شمل البنى ادمين هنا

بس منورين

ما دمتوا جيتوا هنا
يبقى منورين

واكيد المكان منور بأصحابه يعنى



Posted by عمرو فكرى on 6/21/2009 12:54:00 PM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0.
اوعى ماتسيبش رد

48 تعليقات for "صلاة النبى أحسن"

  1. قشطز
    حلو اللون الأزرق :riri:

  2. ايه لازمة بقى الهبل ده
    مانا كده كده كدنت رادة عادى

    :riri:

  3. هبل ايه بس يا ام الخلول انتى؟
    انا هجيب البنى ادمين كلهم هنا

  4. يابنى مانا عارفة ياذكى انت

    أنا بتكلم من الاول انه كان offered

    من غير اى بتنجان

    لازم الامة كلها تشترك
    كان كفاية انت وخلصنا :riri:

  5. هو انا كفاية فعلا ^_^
    بس معلش خلى الشعب يعيش برضه -_-

  6. يارخامتك <_<

  7. يالله ياولى الصابرين

    بدات تندع على خفيف اهه :bosy:

  8. شيييييييييييريبيخ
    شييييييييييريبييخ
    زررررررررررررررر

  9. عاوووووووووو

  10. انتوا بتعملوا اييييييييييييييه هنا :unsure:

  11. عمرو هي المدونة دي مفتوحه لللزوار :S
    والناس كلها عادي تعلق :S

  12. ريرى ...قرف يقرف القدر بتاعك

    عمرو

    سالخييييييييييييييييييييييييييييييييييير

    اليس فى بلاد الغرائب ^_^

  13. هفففففففففففف
    اخيرا !

  14. سفاح كرموز ساب اسكندريه

  15. خشى معجونتك اللى انا حاططهالك اعلان يا هبأ

  16. دخلت وحطيت بوست كمان
    كنت مكسله احطه بقالي يومين ^_^

  17. ماليش نفس اكتب بوست

    مع ان فى راسى اكتر من 12 فكرة بوست

    :(

  18. والله داخله اسأل مين الاخ anonymous :D

  19. هيكون مين يعنى :D

  20. يمكن عفريت مشمش :riri:

  21. هو إيه الحكاية يا جماعة؟
    أنا مش فاهم حاجة خالص
    :D

  22. بس أنا عاوز حد فيكم يكتب بوست عن ألبوم عمرو دياب الجديييييييييييييد

  23. أهلا ازيك !! فينك !! مختفى بقالك كتير كده ليه

    عمرو فكرى يكتبلك بوست عنه :D

  24. واهو كل واحد يعمل اللي يريحه :ahbal:

  25. وياعيني ع اللي كان بيحب التاني اكتر
    بيهرب من المكان ويبقي عذابه اكتر

    مين العبقري اللي كتب الجمله دي !!!! :mellow:

  26. بتجيبى الحاجات دى منين يا هبه :S

  27. أنا دلوقتي بقرا في المدونات كلها من غير ما اسيب تعليقات
    أخطف بصة وأجري قبل ما صاحب المدونة يشوفني
    :D
    بس برضه محدش فهمني إيه حكاية المدونة دي
    :'(

  28. عرفت كدة يا عمو اوسسو؟

  29. مين عمو اوسسو اصلا

  30. سالنور يا شابه :huh:

  31. لسه فاكره دى لمين فينا :unsure:

  32. انا باعت الانفايت لنور من 12 يوم

  33. الماوصلات صعبه اليومين دول :bosy:

  34. هنعمل ايه بعد كده يا عمرو؟؟

  35. خبراتكوا ف المنتدى .. تاريخكوا مع الناس .. قصص ونوادر وحواديت واهازيج والخ اليخ الوخ

    انطلقوا

  36. ولما انا اتاخرت في قبولها 12 يوم مبعتهاش بالتلغراف او بالبريد ليه اما عجيبة يا خواتي :huh:

  37. كان عنده حق :ra2asa:
    عرفة الجامع :ra2asa:

    اوعي تقوليله لا :ra2asa:

    عرفة الجامع :ra2asa:

  38. يعنى انتى شفتى المدونة وجيتى رديتى .. وماقبلتيش الانفايت اللى جايلك ع الميل منها؟

Leave a reply

Blog Archive

amrfekryforum